대규모 스팸 캠페인에 사용되는 주요 브랜드의 납치 된 하위 도메인

대규모 스팸 캠페인에 사용되는 주요 브랜드의 납치 된 하위 도메인

"Subdomailing"이라는 대규모 사기 캠페인으로 8,000개 이상의 인터넷 도메인과 13,000개의 하위 도메인을 사용하여 매일 5백만개 이메일을 보내 사기 및 악의적 수익을 창출합니다. 하위 도메인을 납치하기 위해 유명한 브랜드들이 희생되고, 이메일 스팸 필터를 우회하고 보안 이메일 게이트웨이를 알려주는 SPF 및 DKIM 이메일 정책을 활용합니다.

대규모 사기 캠페인 "Subdomailing"이 8,000개 이상의 인터넷 도메인과 13,000개의 하위 도메인을 사용하여 매일 5백만개 이메일을 보내 사기 및 악의적 수익을 창출합니다. 하위 도메인 납치를 통해 유명한 브랜드들이 희생되고, 스팸 필터를 우회하고 SPF 및 DKIM 이메일 정책을 활용하여 보안 이메일 게이트웨이를 알려줍니다.

Hijacked subdomains of major brands used in massive spam campaign

A large -scale fraudulent campaign called “SubDomailing” is a large -scale fraudulent campaign to send 5 million emails every day using more than 8,000 Internet and 13,000 sub -domains to generate fraud and malicious profits.To kidnap the sub -domain, famous brands are sacrificed, use SPF and DKIM email policies that bypass email spam filters and inform security email gateways.

Large -scale fraudulent campaign “SubDomailing” uses more than 8,000 internet domains and 13,000 sub -domains to send 5 million emails every day to generate fraud and malicious profits.Sub -domain kidnapping will kill famous brands, bypass spam filters and use SPF and DKIM email policies to inform security email gates.

https://www.bleepingcomputer.com/news/security/hijacked-subdomains-of-major-brands-used-in-massive-spam-campaign/